Pazartesi

SON

Her yolun sonu vardır. Bazen kısa bir aşkta son bulur. Bazen ölüm vardır bu yolun sonunda. İnanmadığın bir şeye inanmak, inanmadığın için bir sondur. Kabul etmediğini kabul etiğinde son bulur kabul etmeme duygun, Her yokuşun bitişidir çıkışının sonu, inişinin başlangıcı gibi.


Bir çok şeyden ırak ,kitaplarla vakit geçirme imkanım var oldukça teknolojinin nimetlerinden faydalanmak gelince aklıma Onla tanıştım..Aşkın rüzgarında sokakta çarpışmaya benzer mi bilmiyorum,ama benim sonumun başlangıcı biraz farklı galiba.Biraz aptalca olacak lakin onu tanımadan 2 saat önce sokakta arkadaşlarla dolaşırken aşkın ne kadar saçma olduğunu hatta aşık olanları hiç anlamadığımı da söyleye bilirim.Onunla tanıştığım zaman akreple yelkovanın ivmelerindeki artışı hiç hesaplayamadım 4 saniye 4 dakika 4 saat 4 gün 4 hafta 4 yıl 4asır.Bilmiyorum hangisi geçti.Onunla geçirdiğim saniyeler ruhumun gaz taneciklerine ayrılması gibi.özgürce dağıla bilen.onun gözlerine baktığımda gerçek hipnozu yaşabiliyorum .vaktin nasıl geçtiğini anlayamıyorum..tekrar bir sona gelene kadar.Bilmiyorum ama anlıyorum ben kaçtım geç bir sondan korktum yada sonu unutmaktan acıyı hatırlamaktan .onundan uzaklaşırken ona bağlanmak onun adını haykırmaktan korkuyorum….

0 yorum:

Yorum Gönder